Dostawa

Płytki ceramiczne wysyłamy firmą kurierską na paletach 800x1200 odpowiednio zabezpieczonych przed uszkodzeniami. Oklejone taśmą i owinięte folią streech.

Na terenie całej Polski korzystamy z usług firmy JASFBG, PEKAES. Przesyłki są wysyłane od poniedziałku do piątku.
Zazwyczaj dostawa Kuriera trwa około 24 h od czasu odebrania przesyłki z naszego punktu magazynowego. Na życzenie Klienta zostanie podany nr listu przewozowego przesyłki.
Uwaga! Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.

Koszt kuriera jest taki sam na terenie całej Polski, bez względu na odległość czyli 160 zł brutto.

Uwaga! Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.

W przypadku pojedynczych paczek  prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, wpisanie ewentualnych nieprawidłowości w protokole szkody, razem z podpisem kuriera. Proszę również o dołączenie: zdjęć uszkodzonego towaru, protokołu szkody, kopii listu przewozowego oraz oczekiwań klienta ( Wymiana towaru na nowy czy zwrot gotówki za uszkodzony towar). Wszystkie dokumenty proszę wysłać na adres mailowy: biuro@plytkiceramiczne.pl w ciągu 24 godzin od dostarczenia przesyłki.

W przypadku większej przesyłki proszę sprawdzić przy kurierze, czy:

- paleta nie jest uszkodzona (zwłaszcza, czy nie jest przekrzywiona lub rozbita),
- opakowanie lub opakowania nie są uszkodzone, popękane,
- taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane,
- dostawa jest kompletna (nie chodzi o sprawdzenie każdej płytki, tylko o policzenie kartonów).

Po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia reklamacji z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Proszę również o dołączenie: zdjęć uszkodzonego towaru, protokołu szkody, kopii listu przewozowego oraz oczekiwań klienta ( Wymiana towaru na nowy czy zwrot gotówki za uszkodzony towar). Wszystkie dokumenty proszę wysłać na adres mailowy: biuro@plytkiceramiczne.pl

Protokół szkody proszę wypełnić dokładnie i własnymi słowami bez pomocy kuriera, chodzi głównie o to aby opisać faktyczny stan przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl